Brand Commerce – fremtidens e-handel

2019-01-21

Brand commerce

Med introduktionen af Amazon på det danske marked vil forbrugerne i nær fremtid have endnu flere muligheder for at kunne købe produkter, hvor som helst og når som helst på en nem og effektiv måde med fleksibel og billig levering.

Hvis du vil vinde i den digitale tidsalder, er det ikke nok kun at tilbyde dine kunder at købe et prismæssigt konkurrencedygtigt produkt i en velsmurt ecommerce-løsning, hvor selve transaktionen og leveringen sker effektivt og sømløst.

Så vil du tage kampen op mod de globale giganter så som Amazon og for alvor differentiere dig fra konkurrenterne, skal du derfor tænke over, hvordan du kan få koblet oplevelsen og kundens motivation til at købe dit produkt tættere på den kommercielle transaktion.

Hvordan opnår du bedre salg med brand commerce?
På årets første Mediahack sætter vi fokus på, hvordan ‘brand commerce’ fremover kommer til at fylde mere og mere på den digitale dagsorden.
Gennem en række indlæg og cases belyser vi bl.a. hvordan kreativ brug af teknologi og måling af emotionelle reaktionsmønstre kan skabe nye meningsfyldte interaktioner mellem brands og forbrugere, der effektivt leder frem til et køb.

Hvem er eventet relevant for?
Dette mediahack er specielt relevant for dig som arbejder med omnichannel, e-commerce eller digital marketing.

Dagens program:

08.30-09.00 Ankomst, kaffe og croissanter
09.00-10.30 Brand experience og brand commerce med cases og biometrisk analyse og emotionelle reaktionsmønstre
10.30-10.45 Pause
10.45-11.30 Performance og assessment af udvalgte commerce sites
11.30 Tak for i dag.

 

Tilmeld dig gratis til næste mediahack:

Tilmeld dig her

 

Dato: 6. februar
Centralværkstedet
Værkmestergade 9
8000 Aarhus C



Tidligere nyhed: Unik mulighed for Digital strateg med kundeforståelse og systemindsigt