Dentsu Aegis fortsætter samarbejdet med Kelloggs i Europa

2016-06-15

Kelloggs har efter en seks måneder lang proces valgt at fortsætte samarbejdet med Dentsu Aegis Networks bureauer Carat og iProspect.

Aftalen, der blev håndteret internt af Kelloggs, omfatter alle morgenmad- og snack brands, på tværs af 31 markeder i EMEA.

Kelloggs har arbejdet med Carat siden 2008 på et paneuropæisk plan og sidenhen kom iProspect med for at drive deres digitale performance på alle brands. Begge bureauer topper RECMAs globale rapport som hhv. #1 mediebureau og #1 search & activation bureau.

Nøglen til valget af Dentsu Aegis var styrken i forbrugerindsigter, anvendelse af data, og konsekvente leveringer i hele EMEA-regionen.

Chris Nolan, Media & Digital Director, Kelloggs EMEA, kommenterede, “Vi er meget glade for, at fortsætte samarbejdet med Carat og iProspect. Under den detaljerede og grundige proces forstærkede de det stærke fundament af medie- indkøb og planlægning der allerede var på plads i hele regionen. Derudover, og vigtigt for os, viste de også engageret hvordan vi via en vision og en plan vil udvikle os de næste tre år”.

Tracy De Groose, CEO Dentsu Aegis Network UK & Ireland, sagde: “Kelloggs er sådan et ikonisk brand og vi er utrolig stolte af vores partnerskab igennem de seneste otte år. At være valgt endnu engang er bevis på, at de forskellige kompetencer inden for vores netværk, samt vores evne til at udvikle vores tilgang afspejler Kelloggs behov og vækstambitioner”.

 

For yderligere information kontakt:

Rene Westendahl

Managing Director, Carat Copenhagen

+45 2835 0923



Tidligere nyhed: Nyt activation-bureau hos Dentsu Aegis Network Nästa nyhet: Magnetix bliver en del af isobar