iProspect: Tomorrowthink

Tilmelding til Tomorrowthink
Hos iProspect er vi glade for, at vi i samarbejde med Google kan invitere jer til vores Tomorrowthink-arrangement fredag d. 1 november kl. 13:00 på Åboulevarden 18 i Aarhus.
Arrangementet vil tage afsæt i, hvordan vi med data kan følge forbrugerens færden i den digitale verden. Her vil vi gå i dybden med nogle af de mange muligheder, der er ved brug af audience og data.
Dagen kommer til at byde på spændende indsigter, nye muligheder og kompetente råd til, hvordan du kan gribe de mange digitale muligheder an.
Tilmelding: Arrangementet er gratis, men er der begrænsede pladser. Tilmelding sker via nedenstående kontaktformular. Bliver du forhindret i at deltage, eller har du spørgsmål om arrangementet, kan du sende en mail til daniel.sivertsen@iprospect.com
Tomorrowthink består af en række inspirerende oplæg, hvor iProspect i samarbejde med Google, stiller skarpt på de seneste marketingtrends, tendenser, udfordringer og mulighederne i den digitale økonomi.
Program:
Kl. 13.00-13.10: Dentsu: Intro til Dentsus Audience Framework og tanker omkring audience vs. media buying.
Kl. 13.10-13.45: Google: Intro til audience mulighederne i Googles økosystem og den nyeste udvikling indenfor audience. Her vil vi blandt andet komme ind på information omkring Privacy og ITP.
Kl. 14.45-14.00: Pause
14.00 – 15.00: Dentsu: Vi fortæller om, hvad DMP og CDP er, samt hvilke muligheder der er med første- og tredjeparts data. Derudover præsenterer vi Dentsu audiences med to kundecases, der anvender Dentsu og Google audience.
15.00: Dentsu og Google
Spørgsmål og afrunding
Vi glæder os til at inspirere dig.
De bedste hilsner iProspect
* Ved tilmelding accepterer du efterfølgende at modtage en evaluering af arrangementet.
** Vi forbeholder os retten til at fordele pladserne med fortrinsret til egne kunder i tilfælde af overbooking til arrangementet.