Unik mulighed for Digital strateg med kundeforståelse og systemindsigt

2018-10-03

Vil du være en del af Danmarks førende mediebureau og arbejde med en bred vifte af digitale kampagnerelaterede opgaver på nogle af Danmarks største brands? Så er det netop dig vi leder efter!

Amplifi er en del af Dentsu Aegis Network, som er en full-service bureaugruppe med base i København og Aarhus. Vores fornemmeste opgave i Amplifi består i at generere og levere enestående resultater på vores kunders digitale kampagner med afsæt i de opstillede målsætninger. Vi er ansvarlige for eksekvering af digitale kampagner, hvilket omfatter alt fra indkøb, forhandling, kampagneeksekvering og optimering på tværs af desktop, mobil, video og social media. Vi er et hus i rivende udvikling, hvilket betyder, at der er potentiale for udvikling i både afdelingen og i huset generelt. Vi har stor fokus på personlig udvikling, et godt arbejdsmiljø og en fantastisk kultur.

Et udfordrende job i en af branchen førende digitale medievirksomheder

Du vil blive en integreret del af Amplifi, som er en ung og dynamisk afdeling med højt til loftet. Vi er et målrettet og ambitiøst team af kollegaer med forskellige opgaver og baggrunde. Det er derfor vigtigt for os, at du er social anlagt, og at du er passioneret omkring digital markedsføring og digitale tendenser generelt.
Som en del af Amplifi og Display teamet skal du være med til at lede og styre eksekveringen af display-kampagner og strategier i din kundeportefølje for at sikre vores kunders KPI’er. Derudover skal du være med til at supportere og innovere vores produkter og Display forretningen i Amplifi.
Som en del af Amplifi og Display teamet tilbydes du et selvstændigt og udfordrende job med en alsidig og hektisk hverdag. Det forventes, at du udviser højt drive i løsningen af dine arbejdsopgaver, og at du er i stand til at overholde deadlines. Dette stiller krav til, at du som person er struktureret og fleksibel og kan bevare overblikket, når tingene går stærkt. Det er vigtigt, at du har en god teknisk forståelse og et højt niveau inden for digitale medier og digital performance. Du er i højere grad specialist end generalist, når det kommer til online adfærd, medier og teknologi.

Personlige kvalifikationer

• Du er passioneret omkring digital markedsføring og digitale tendenser generelt
• Du skal være socialt anlagt
• Du har et stort ønske om at udvikle dig personligt samt bidrage til et stærkt og godt arbejdsmiljø
• Du arbejder selvstændigt og kan overholde løbende og skiftende deadlines
• Du arbejder struktureret og er resultat- og detaljeorienteret
• Du er teamorienteret og kan navigere i en travl hverdag med mange opgaver

Nøglefunktioner, men ikke begrænset til

• Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at drive og lede en række af vores større kunder inden for digital medieplanlægning, projektledelse samt medieindkøbet både indenfor programmatic buying og social media.
• Programmatic indkøb vil være en stor del af din hverdag, hvor du vil være med til at planlægge, implementere og optimere forskellige segmenterings- og kommunikationsstrategier for vores kunder samt opretholde og udfordre kundernes KPI’er.
• Du varetager Programmatic og Social Specialist-rollen på få udvalgte og større kunder.
• Du vil skulle analysere og optimere kampagner løbende og evaluere disse baseret på data og vores kunders KPI’er.
• Du hjælper med at sætte en høj standard og optimere samarbejdsprocesser med Amplifis Ad Ops team og de digitale kundeansvarlige i vores bureauer. Derudover er du medansvarlig for afdelingens udvikling herunder udvikling og oplæring af øvrige Programmatic & Social Specialists.

Faglige kompetencer

• Du skal som minimum have en videregående uddannelse fra eksempelvis universitet eller erhvervsakademi, hvor du har uddannet dig bl.a. i digitale medier, teknologi, udvikling eller analyse.
• Du skal have minimum 3 års erfaring i branchen eller fra lignende stillinger.
• Du elsker og har en god forståelse for tal og er bedre tilpas i et regneark end med en notesblok.
• Du har en god teknisk forståelse for digital performance marketing.
• Du har kendskab til bl.a. ad-serving systemer, DSP’er, Google Marketing Platform, CMS systemer og lignende.
• Du er superbruger i Excel og Office pakken generelt.

Ansøgningsfrist: Snarest muligt
Ansøgning samt CV skal sendes til sami.morrah@dentsuaegis.com

Hvis der er spørgsmål er du velkommen til at kontakte Sami Morrah på tlf: 28 35 85 00.

Vi tilbyder en række personalegoder på kontoret bl.a. morgenmads- samt frokostordning, adgang til attraktive aftaler bl.a. inden for motion etc.

Tiltrædelse: Fra 1/11 2018 eller efter aftale
Arbejdssted: Åboulevarden 18-20, 8000 Aarhus



Tidligere nyhed: Social Media Week ’18 hos Dentsu Nästa nyhet: Brand Commerce – fremtidens e-handel